تبلیغات

چه مراحلی را باید برای ثبت یک برند تجاری سپری کنیم؟

چه مراحلی را باید برای ثبت یک برند تجاری سپری کنیم؟

چگونگی ثبت مارک , در واقع برای اشخاصی که می‌خواهند به ثبت کردن برندشان بپردازند , مضاعف دارای اهمیت است . اشخاص مقداری می‌باشند که خودشان همگی ذیل و بم های انجام مراحل ثبت کمپانی و مارک را میدانند , به همین بهانه کسانی که قصد دارا هستند به فعال سازی کسب و کار بپردازند , می بایست از آن باخبر شوند .

البته آیا شما از چگونگی ثبت مارک آگاه هستید؟ از اهمیت ثبت کردن مارک چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می‌خواهید کسب و کار غالب داشته باشید؟

اگر میخواهید کسب و کار چیره داشته باشید , گام اولیه ثبت مارک است که می بایست به صورت اصولی و سفت صورت بگرد . مراد از سفت بودن این است که نباید نقطه ای وجود داشته باشد که ثبت کمپانی و مارک شما با مشکلی مواجه شود .

برای همین کار را می بایست به خبره سپرد . یعنی شما بایستی چگونگی ثبت مارک و کیفیت آن را به اشخاص کارشناس بسپارید . کسانی که یکسری سال دارنده تجربه می‌باشند و همینطور شرکت ها متعددی را ثبت کرده اند .

روند انجام ثبت برند دوچندان حیاتی و مهم است و شما می بایست با اعتنا به آن بپردازید . چه‌طور مارک ثبت می شود :

1 . مدارک حتمی را می بایست مهیا فرمایید : برای ثبت مارک بایستی مدارکی از جمله نسخه برداری کارت های شناسایی , اسکن مجله تاسیس , نسخه برداری کارت بازرگانی ( برای ثبت برندهایی که از حروف لاتین به کار گیری کرده اند ) نسخه برداری مجوز کسب و عمل

2 . نام نویسی در وبسایت سازمان آرم و سازمان نشانه ها تجاری : شما بایستی با لود مدارک خویش در سامانه سازمان نشانه , روند اول چگونگی ثبت مارک خویش را کامل شدن نمایید . آن گاه برای تایید این نام نویسی می بایست در دفترها ورقه ها قانونی , تاییدیه را کامل شدن و ارسال فرمائید .

3 . ارسال اظهارنامه سفت و قطعی : برای این که ثبت مارک به اسم شما پذیرفته شود , بایستی یک اظهارنامه مضاعف عالی و باکیفیت ارسال شود تا بوسیله شورای داوری اظهار لحاظ مورد تایید قرار گیرد .

4 . پرداخت مخارج ثبت مارک : می بایست هزینه هایی از جمله نام نویسی , تکثیر خبرنامه قانونی و غیره را بپردازید و در فرآیند ای چشم به راه تایید ثبت شدن مارک تان بمانید .

ولی کلیه این موردها نیازمند این است که نیز شما در این مورد تخصص و تجربه داشته باشید و نیز این‌که دارنده وقت کافی باشید , ما سفارش می‌کنیم که فرآیند ثبت مارک را به موسسه مجرب بسپارید . موسسه خبره با بیش تر از ۲۷ سال سوابق کار در مورد کارها ثبتی و به موجب رزومه براق غالب به دریافت تیتر سر کردگی انجمن صنفی سرویس ها اداری استان تهران شده‌است .

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...