تبلیغات

موضوع شرکت یعنی چه

موضوع شرکت یعنی چه

مسئله کمپانی متاثر از دسته فعالیتی است که کمپانی برای آن خواسته تشکیل شده و ناظر به کارها انتفاعی از جمله کارها تجاری و غیر تجاری است . انتخاب زمینه هر کمپانی نشان دهنده ی انگیزه آن کمپانی است .

مورد کمپانی بایستی صریحا و منجز , در اساسنامه ذکر شود . تاکید اساسنامه نسبت به انتخاب مورد کمپانی در جهت شفافیت و تبیین وظیفه‌های , اختیارات و تکالیف مسئولین کمپانی تعبیر و تفسیر می شود

چگونگی ثبت تغییرات مسئله عمل کمپانی :

ثبت تغییرات زمینه عمل کمپانی ضروری است پس از این که تصمیم ضروری به وسیله مجمع فوق‌العاده کمپانی اتخاذ شد اسم اعضا گرد هم آیی ی واجب برای ثبت تغییرات قضیه کار کمپانی را امضا کرده و مکتوب کنند . پس از برگزاری گرد هم آیی مذکور اضطراری است حداکثر پیاله یک‌سری روز مدارک و داده ها مراد شده به سازمان ثبت شرکت های تسلیم گردد که غایت زمان برای این مورد می‌تواند دو هفته باشد . موضوعی که در هنگام ثبت تغییرات زمینه عمل کمپانی بایستی به آن اعتنا فرمائید این است که آیا قضیه جدیدی که برای کمپانی در حیث گرفته می شود همسان با زمینه کار کمپانی است و یا این که خیر و یا این که همینطور مورد نو قادر است مجوزهای ضروری را کسب کند یا این که خیر .

همینطور در هنگام ثبت تغییرات قضیه عمل کمپانی بایستی به موارد ذیل اعتنا فرمائید :

• مورد جدیدی که برای کار کمپانی اتخاذ می شود یک مورد کار مجاز باشد .

• در هنگام ثبت تغییرات مسئله عمل کمپانی به گونه مسئله که از جور تجاری و غیرتجاری است دقت نماییم .

• در هنگام ثبت تغییرات قضیه عمل کمپانی همینطور بایستی به قابلیت و امکان این که برای یک کمپانی یکسری منظوره می توانیم چه موضوعاتی را در حیث بگیریم و همینطور تک مسئله بودن بعضا شرکتهای مثل شرکت‌های تعاونی می بایست اعتنا ویژه داشته باشیم .

• همینطور در هنگام ثبت تغییرات قضیه عمل کمپانی نباید از تغییر‌و تحول و پایه گذاری کردن موضوعات بازرگانی برای کار یک کمپانی توجهمان سلب بشود.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...