تبلیغات

مزایای ثبت برند و علامت

مزایای ثبت برند و علامت

مزیت ثبت علائم تجاری

حتی اگر آرم شما از علائم تجاری خودکار علامت تجاری ، شما باید در ثبت نام آن در USPTO در نظر بگیرید. ثبت نام یک ردیف کاغذ از نظر قانونی مهم ایجاد می کند که به طور ابهام و مشخص تاریخ علامت تجاری را تعیین می کند. ثبت نام همچنین بدان معنی است که USPTO طراحی آرم شما را بررسی می کند و تعیین می کند که آیا در واقع می تواند از علامت تجاری محافظت شود (آرم هایی که از نظر طراحی بسیار نزدیک به آرم های موجود هستند ممکن است توسط USPTO رد شوند).

امیدوارم که هرگز در مورد اختلاف مالکیت بر روی آرم خود مشاجره نکنید. اما در صورت بروز چنین اتفاقی ، ثبت نام علائم تجاری به یک تصمیم مهم تبدیل می شود زیرا تصمیم گیری در مورد مالکیت مناسب آرم در دادگاه انجام می شود.
ثبت آرم شما

ثبت آرم شما برای یک علامت تجاری USPTO چند صد دلار هزینه دارد ، برای تصمیم نهایی زمان می برد و مستلزم انجام کارهای خوبی است. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید ، اما بسیاری از افراد برای کمک به روند درخواست ، خدمات یک وکیل مارک تجاری یا سایر متخصصان علائم تجاری را انتخاب می کنند.

مراحل ثبت نام کاملاً واضح است:

در مورد فرم درخواست صحیح برای استفاده تصمیم بگیرید. USPTO سه فرم اصلی ارائه می دهد. کدام یک را استفاده می کنید به پیچیدگی برنامه شما بستگی دارد (به عنوان مثال انتخاب مالیات خود را برای تعیین 1040 یا 1040-EZ انتخاب کنید). وب سایت USPTO یک راهنمای ویدیویی و همچنین اسنادی را برای کمک به شما در انتخاب صحیح ارائه می دهد.
    فرم را بصورت آنلاین یا به صورت کپی سخت پر کنید و ارسال کنید. ارسال آنلاین سریعتر از فرم های کاغذی که به آنها ارسال می کنید پردازش می شود.
    بسته به نوع استفاده برای ثبت نام خود ، هزینه ای را بپردازید که متفاوت خواهد بود.
    صبور باش. روند بررسی و تصمیم نهایی USPTO به طور کلی چندین ماه طول می کشد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...