تبلیغات

چگونه شرکت خود را ثبت کنیم؟

چگونه شرکت خود را ثبت کنیم؟

. انتخاب نام سازمان خود

به یاد داشته باشید که هنگام همراهی با نام ، احتمالاً می توانید حروف لاتین را طی کنید ، هیچ حرف غیر معمولی مجاز نیست ، با این حال مجموعه نامه استونی دارای حروف جنجالی است ، به عنوان مثال ، "ä" ، "ö" ، "õ" و "ü" که شما بسیار رایگان برای استفاده هستند. به همین ترتیب ، نام کسب و کار شما باید قابل تشخیص و یکی از نوعی باشد ، به این معنی که هیچ گونه پوشش سازمانی که قبلاً وجود داشته باشد ، وجود ندارد. در صورت امكان ایجاد صفحه فرود برای سازمان خود ، در این مرحله برای بررسی وجود نام منطقه جذاب ، مقرر شده است.

به همین ترتیب می توانید بررسی کنید که آیا نام تجاری ایده آل شما در ثبت نام تجارت الکترونیکی در دسترس است یا خیر.

2. به دست آوردن یک مکان قانونی و شخص تماس با ما واقع در استونی

سازمان شما باید یک مکان استونی داشته باشد. ثبت نام در P.O مجاز نیست. جعبه به عنوان یک مکان علاوه بر این ، در حالی که هیچ شرط لازم برای داشتن مدیر در نزدیکی (مدیران هیئت مدیره فرد از سازمان) وجود ندارد ، شما باید یک فرد تماس با محله را انتخاب کنید. تماس با فرد به عنوان توزیع کننده انجام می شود و در صورتی که متخصصان مجبور به تماس با سازمان خود باشند و نمی توانند با شما تماس بگیرند ، باید در محل قابل دسترسی باشند. فرد مخاطب نمی تواند براساس انتخاب شما تصمیم بگیرد و هیچ وظیفه ای را به نفع سازمان شما انجام ندهد. در هر صورت ، شما هم صاحب منفرد هستید و هم هیئت مدیره واحد برای آن ماده قانونی - با کنترل کامل سازمان.

یک سازمان تخصصی تجارت را از بازار ما انتخاب کنید.

ارائه یک سازمان آنلاین - ارائه دهندگان مدیریت اقتصادی و تجاری.JPG

در حال حاضر شما آماده هستید که به وب بروید و یا برنامه ثبت نام مشاغل خود را مستقیماً به پورتال ثبت شرکت یا از طریق API در سایت تعاونی متخصص تجارت خود ارائه دهید.

در صورت امكان شروع از درگاه ثبت شركت:

1. با شناسه پیشرفته خود وارد شوید

2. "اسکان استفاده" را از فهرست انتخاب کنید

3. "ثبت نام یک شرکت دیگر" را انتخاب کنید

4. در صورت انتخاب ساختار تجاری Oü ، "سازمان خصوصی محدود" را انتخاب کنید.

اسکان برنامه ثبت نام سازمان شامل چهار مرحله است: ترتیب ، علامت گذاری ، اقساط هزینه دولت و اقامت.

3. ایجاد تعهد مربوط به سرمایه مربوط به پول

شرط توصیه شده تأخیر در اقساط و ایجاد سازمان بدون ایجاد تعهد سرمایه پیشنهادی در طی مراحل بنیاد است. این امر به این دلیل است که ، در یک سطح اساسی ، تعهد سرمایه پیشنهادی را می توان با جابجایی دارایی به مانده مالی مالی اولیه سازمان یا به صندوق ذخیره شده اختصاص یافته ثبت شرکت انجام داد. در هر صورت ، استفاده از یکی از دو گزینه به تدریج مناسب برای سرنشینان فیزیکی استونی ، که از هم اکنون با یک بانک استونی ارتباط دارند. شما همچنین باید یک دوره را برای برنامه در آنجا انتخاب کنید و بیان کنید وقتی بعداً اقساط را انجام می دهید.

4- چیدن ناحیه اصلی حرکت

(با توجه به گروه بندی رسمی "طبقه بندی فعالیت های اقتصادی استونی" یا "EMTAK").

این در واقع دلالت بر این دارد که شما باید یک منطقه حرکت را از یک لیست از پیش تعریف شده انتخاب کنید ، که این امر به بهترین وجه با درآمد خوب شما در سال اصلی تجارت مرتبط است. بی نظیر بودن ، پویا بودن در مناطق مختلف نیز هست و وقتی شرایط تغییر می کنند ، می توانید منطقه اصلی حرکت خود را بدون شکستن عرق تغییر دهید. بدانید که چند منطقه به نیازهای خارق العاده ای بستگی دارد و نیاز به مجوز صریح دارید. در اینجا می توانید به تدریج در مورد آن صحبت کنید.

5- پایان کار ثبت نام!

هنگامی که پیشرفت های گذشته را به طور کامل به پایان رسانده اید و برنامه را در پرتال ثبت شرکت پر کرده اید ، می توانید آن را برای بررسی اختیار ارسال کنید.

هزینه دولتی برای ایجاد Oü آنلاین 190 یورو است که می توانید با تعهد سرمایه از طریق دروازه ثبت شرکت در طول اقامت استفاده از آن نزدیک پرداخت کنید. بعدا می توانید هزینه های پرداخت شده ای را در حسابداری به عنوان هزینه انجام کار نشان دهید و از سرمایه پیشنهادی نگه داشته شده برای جنبش تجاری خود استفاده کنید. روال حسابرسی به طور معمول حدود یک روز کاری طول می کشد ، پس از آن یک اخطار از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

علامت گذاری به سمت پایان مسکن باید توسط تمام افرادی که با سازمان مشخص می شوند به پایان برسد و علاوه بر این باید توسط تعاونی متخصص تجارت شما (محل قانونی و تماس با سازمان تخصصی فرد) مشخص شود. با توجه به مزایای الکترونیکی استونی و شناسه پیشرفته امن ، چند نفر می توانند سوابق را همزمان از راه دور امضا کنند.

پس از ثبت سازمان شما در ثبت شرکت ، پیشرفت قابل توجهی زیر تراز مالی برای Oü شما ایجاد می کند ، که نیازهای بانکی روزانه سازمان را تأمین می کند.

به شرط اینکه شغلی نداشته باشید

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...